Zarządzanie jakością ISO 9001
Naszym klientom pomagamy wprowadzić normy, które przyczynią się do wymiernych korzyści. Celem systemu zarządzania jakością jest poprawa jakości produkowanych wyrobów, świadczonych usług, a także poprawa obsługi klientów.
Efektem wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością jest zmniejszenie ilości niezgodności i braków wewnętrznych oraz reklamacji klientów.
Efektem wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością jest zmniejszenie ilości niezgodności i braków wewnętrznych oraz reklamacji klientów.
Jakie są pozytywne aspekty posiadania Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001?
- Przewaga konkurencyjna spowodowana poprawęą jakości wyrobów, produktów i usług
- Ulepszone zarządzanie jakością pomoże zaspokoić potrzeby klientów
- Oszczędność czasu, pieniędzy oraz zasobów
- Przyciąganie inwestorów, wzmacnianie reputacji marki i redukowanie barier handlowych
- Poprawa efektywności operacyjnej oznacza zmniejszenie liczby błędów przy zwiększeniu korzyści
- Zmotywowani i zaangażowani pracownic
- Efektywniejsza komunikacja wewnętrzna oraz usprawnienie obiegu informacji z organizacji
- Dotarcie do wymagających klientów poprzez udoskonalenie obsługi klienta
- Rozszerzenie możliwości biznesowych przez wykazanie zgodności z wymogami