Zarządzanie jakością ISO 9001

iso9001
Naszym klientom pomagamy wprowadzić normy, które przyczynią się do wymiernych korzyści. Celem systemu zarządzania jakością jest poprawa jakości produkowanych wyrobów, świadczonych usług, a także poprawa obsługi klientów.

Efektem wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością jest zmniejszenie ilości niezgodności i braków wewnętrznych oraz reklamacji klientów.
 

Jakie są pozytywne aspekty posiadania Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001?

  • Przewaga konkurencyjna spowodowana poprawęą jakości wyrobów, produktów i usług
  • Ulepszone zarządzanie jakością pomoże zaspokoić potrzeby klientów
  • Oszczędność czasu, pieniędzy oraz zasobów
  • Przyciąganie inwestorów, wzmacnianie reputacji marki i redukowanie barier handlowych
  • Poprawa efektywności operacyjnej oznacza zmniejszenie liczby błędów przy zwiększeniu korzyści
  • Zmotywowani i zaangażowani pracownic
  • Efektywniejsza komunikacja wewnętrzna oraz usprawnienie obiegu informacji z organizacji
  • Dotarcie do wymagających klientów poprzez udoskonalenie obsługi klienta
  • Rozszerzenie możliwości biznesowych przez wykazanie zgodności z wymogami
 

Zapraszamy do współpracy w zakresie wdrażania systemów zarządzania jakością zgodnych z wymaganiami ISO 9001

Dotacje unijne, pomoc w pozyskaniu środków
Planujesz ekspansję firmy?
Masz dobry pomysł
na nowy biznes?
Dowiedz się już teraz, co możesz zyskać współpracując z BCD:
Zadzwoń: 67 282 72 55 , 506 000 045