Wpisy archiwalne

3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand

 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand


Nabór wniosków o dofinansowanie:
 od 24 czerwca 2016 r.
do 5 sierpnia 2016 r.


W ramach poddziałania 3.3.3 PO IR dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych, oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu - 1 000 000 zł.

Maksymalna intensywność dofinansowania – do 50% lub do 85%.

Z działania mogą skorzystać – mikro, mali i średni przedsiębiorcy.

Główne rodzaje wydatków:

-          koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie (pomoc publiczna – rozdział 11 rozporządzenia POIR; rozporządzenie Komisji (UE) nr 651/2014)

alternatywnie

koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie (pomoc de minimis – rozdział 13 rozporządzenia POIR; rozporządzenie Komisji (UE) nr 1407/2013)

Dodatkowe rodzaje wydatków:

-          koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju

-    koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych

-          koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego, poniesione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku

-          koszty reklamy w mediach targowych

-          koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach

-          koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej

-          koszty  informacyjno-promocyjne projektu

-          koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;

-          koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;

-          koszty ustanowienia i utrzymania zabezpieczenia dla zaliczki wypłaconej na rzecz MŚP.

POTRZEBUJESZ POMOCY PRZY NAPISANIU WNIOSKU?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

zapraszamy!



Dotacje unijne, pomoc w pozyskaniu środków
Planujesz ekspansję firmy?
Masz dobry pomysł
na nowy biznes?
Dowiedz się już teraz, co możesz zyskać współpracując z BCD:
Zadzwoń: 67 282 72 55 , 506 000 045